estatesahelaftab

املاک ساحل آفتاب

estatesahelaftab

املاک ساحل آفتاب

  • ۰
  • ۰

 

اخذ اقامت اسپانیا:

شرایط قانونی خرید ملک در اسپانیا

روش عمومی برای خرید ملک در اسپانیا

مالیات های محلی اسپانیا

سالیانه مالکان ملک در اسپانیا باید مالیاتی را پرداخت نمایند تحت عنوان IBI . دقیقا شبیه نرخ شارژ مالیاتی انگلیس که در سالن شهر این کشور دریافت می شود . این مالیت برخی از هزینه های اضافی را هم مانند هزینه پسماند ها ، آب و جمع آوری زباله ها را هم شامل خواهد شد . اولین پرداخت را ما برای شما اگر از طرف شما این اختیار را داشته باشیم انجام خواهیم داد و یا توسط خودتان پرداخت خواهد شد و پس از اینکه درخواست ان برای شما ارسال شد .

ما قبلا برای اینگونه پرداخت های شما برنامه ریزی کرده ایم با باز کردن حساب بانکی در اسپانیا و به همراه پرداخت صورتحساب هایی همچون آب و برق و گاز و … در این مورد باید مطمئن باشید که به اندازه کافی در حسابتان پول همیشه و به طور منظم وجود داشته باشد .

مالیات ملی برای افراد غیر مقیم اسپانیا

اگر فردی غیر مقیم در اسپانیا هستید موظف هستید که مالکیت اموال  و مستقلات خود را به اداره مالیات ناحیه خود اعلام نمایید . میزان مالیات برآورد شده باید به مقامات مالیاتی  قبل از 31 دسامبر  هر سال قبل از ارسال دادخواست باید تسلیم شود .

به منظور کمک به خودتان برای انجام این کار می توانید با یک نماینده مالیاتی در اسپانیا  قرارداد بسته  تا در زمان های لازم به شما برای پرداخت مالیات یادآوری شود و یا هزینه مالیات از شما دریافت و پرداخت شود و رسید و قبض آن برای شما ارسال شود .

مالیات ملی برای افراد ساکن اسپانیا

اگر شما ساکن اسپانیا باشید و یا در این کشور مقیم بشوید شما موظف به پرداخت مالیات بصورت سالیانه خواهید بود . کارشناس مالیاتی ساکن در اسپانیا ما می تواند به شما برای این مالیات ها مشاوره داده و پرداخت مالیات ضروری را برای شما انجام دهد .

بیمه در اسپانیا

ما می توانیم شرکت هایی محلی در اسپانیا را به شما توصیه کنیم تا املاک خود را در این کشور بیمه نمایید . بیمه نامه شما همچنین باید مسئولیت های اجتماعی شما را هم بخصوص اگر قرار باشد در آینده املاک خود را اجاره بدهید هم پوشش بدهد .

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

estate.sahelaftab.com
02188656892

  • ۹۶/۱۱/۱۸
  • estatesahelaftab estatesahelaftab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی