estatesahelaftab

املاک ساحل آفتاب

estatesahelaftab

املاک ساحل آفتاب

  • ۰
  • ۰

 

اخذ اقامت اسپانیا:

شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا:

سلسه مراتب تکمیل قرارداد

برای عقد قرارداد املاک و مستغلات چه مدارک و تدارکاتی نیاز است؟ چگونه تغییر نام مالک صورت می گیرد و اینکه الزماتی که باید در قرار داد دیده شود چیست؟

در اسپانیا برای نقل و انتقال اموال رسمی و منقول باید قوانین و مقررات خاصی رعایت شود. این نقل و انتقال توسط شرکت های معاملاتی انجام می شود و شعار آنها پرداخت پول نقد در ازا کلید ملک می باشد.نقل و انتقال اموال تا زمانی که نیاز به ثبت سند برای ملک باشد افراد شخص ثالث را تحت تاثیر قرار نمی دهد. انتقال سند باید در مراجع اسناد رسمی انجام شود . سند باید در اسناد رسمی ثبت شود.

دفتر اسناد رسمی باید هویت شاهدان و حاضرین و مدارک مالکیت و گواهینامه ها و اسناد مرتبط با زمین را که نشان می دهد تمامی تعهدات مالی و مالیاتی زمین انجام شده دریافت نماید.

مسائل مربوط به تغییرات شرایط آب و هوایی

دولت اسپانیا مقررات خاصی برای سیستم مالیاتی خود به منظور رعایت الزامات ملی و اتحادیه اروپا برای کاهش گاز های گلخانه های منظور کرده است. این اقدامات عبارتند از:

  • برقراری مالیت های زیست محیطی برای جلوگیری از استفاده از سوخت های فسیلی
  • ایجاد انگیزه های مالیاتی برای تشویق ایجاد پروژه های سودمند برای محیط زیست.
  • الزام برای دریافت گواهینامه های مصرف بهینه انرژی در ساختمان های نو ساز .

اما اینکه ایا قوانین مربوط به رعایت شرایط محیط زیستی و رعایت مصرف انرژی در قرارداد ها اورده می شود یا خیر  تنها خریدار یا اجاره کننده ملک موظف است گواهینامه های مصرف بهینه انرژی ساختمان را از مالک قبلی دریافت و ملاحظه نماید. اما اینکه در قرار داد این موضوعات اورده شود کاری غیر مرسوم است و نیازی به این کار نیست.

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیا در سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

  • ۹۶/۰۹/۰۴
  • estatesahelaftab estatesahelaftab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی