estatesahelaftab

املاک ساحل آفتاب

estatesahelaftab

املاک ساحل آفتاب

  • ۰
  • ۰

 

اخذ اقامت اسپانیا:

شرایط قانونی سرمایه گذاری در اسپانیا:

کلیات

ثبت زمین و املاک شواهدی را در خصوص عنوان زمین نشان می دهد. سیستم ثبت نام زمین و املاک در اسپانیا کاملا منحصر به فرد ، رسمی و کار امد است. این سیستم انقدر دقیق است تا به طرفین معامله زمین اطمینان قانونی لازم را بدهد . تمامی اقدامات لازم برای ثبت زمین و به نام زدن زمین و املاک در سازمان ثبت اسناد و املاک اسپانیا انجام می شود. کارشناسان این سازمان خودشان بصورت مجزا شرایط زمین را بررسی و اطمینان لازم را کسب میکنند.

نامی که در سازمان ثبت اسناد و املاک اسپانیا برای مالک زمین ثبت شده در خصوص هر حق و ادعا دیگری ارجحیت دارد . در این سازمان امتیازات لازم برای یک ملک هم ثبت میشود مانند مجوز ساخت و ساز  و یا توسعه و گسترش ملک برای اهداف خاص و . هر کسی که دارای اسناد لازم و شرایط قانونی تعیین شده باشد میتواند نسبت به ثبت یک ملک اقدام نماید.هزینه ثبت املاک و مستغلات اسپانیا را باید متقاضی تقبل نماید.

تغییر در مالکیت زمین و ارائه اسناد لازم برای تغییر وبه نام زدن مجدد زمین ازطریق درگاههای الکترونیکی امکان پذیر نیست. نقل و انتقال املاک و مستغلات در اسپانیا باید در ابتدا در دفاتر رسمی دولتی در اسپانیا انجام شود و سپس با ارائه مدارک لازم بصورت حضور دو طرف معامله در سازمان ثبت اسناد و املاک تغییر مالکیت داده شود.

برای مطالعه ادامه مطلب به صفحه اقامت اسپانیادر سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

estate.sahelaftab.com
02188656892

 

  • ۹۶/۰۸/۱۷
  • estatesahelaftab estatesahelaftab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی